Zwroty i reklamacje

1. Składanie zwrotu

W celu złożenia zwrotu, proszę postępować według poniższej instrukcji:

a). Nieużywaną torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)

b). Wysłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów, lub foliopak , w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki w niedopasowanych/niewłaściwych opakowaniach.

c). Dołączyć uzupełniony formularz zwrotu + priorytetowo rachunek.

d). Wysyłkę zwrotu pokrywa kupujący.

>> WZÓR FORMULARZA


2. Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować według poniższej instrukcji:

a). Torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)

b). Wysłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów, lub foliopak , w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki w niedopasowanych/niewłaściwych opakowaniach.

c). Dołączyć uzupełniony formularz reklamacji wraz z opisem/przyczyną/określeniem uszkodzenia/wady + priorytetowo rachunek.

Do 14 dni wysyłamy wiadomość odnośnie pozytywnego lub negatywnego rozpatrzenia reklamacji.

d). Wysyłkę pokrywa kupujący.

3. Wysyłka reklamowanego/zwracanego towaru
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

GAMERT Dawid Bannert
ul. Floriańska 36/18
44-217 Rybnik

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl