Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji/zwrot

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować według poniższej instrukcji:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu (ten sam dla reklamacji) i dołącz go do przesyłki wraz z rachunkiem.

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu, datę zakupu. W Przypadku reklamacji dodatkowo (przyczynę reklamacji +oraz krótki opis wystąpienia wady).

>> WZÓR FORMULARZA


2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie zakupionego produktu, wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura)

3. Wysyłka reklamowanego towaru
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

GAMERT Dawid Bannert
ul. Floriańska 36/18
44-217 Rybnik

4. Zwrot towaru

Zgodnie z regulaminem, oraz ustawą o prawach konsumenta, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u Nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać go na Nasz adres, wraz ze zwracanym produktem: 

GAMERT Dawid Bannert
ul. Floriańska 36/18
44-217 Rybnik

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć również wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria,oraz dowód zakupu (paragon lub fakturę.)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl