sfera_torebki_pl
99,7 kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam335Nie polecam1

Zgodność z opisem
4.9
Czas wysyłki
4.9
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

Skontaktuj się z nami już dziś!

Skontaktuj się z Nami!
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

FORMULARZ ZWROTU <

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sferatorebki@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Prosimy postępować według poniższej instrukcji:

  1. Nieużywaną torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)
  2. Odesłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów lub foliopak o dopasowanym rozmiarze, w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki bez zabezpieczających worków/foliopaków w niedopasowanych/niewłaściwych rozmiarem opakowaniach.
  3. Dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/reklamacji + priorytetowo rachunek.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sferatorebki@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Floriańska 36/18, 44-217 Rybnik

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Prosimy postępować według poniższej instrukcji:

  1. Nieużywaną torebkę odesłać (w kompletnej formie tj. z workiem foliowym, w który jest zapakowana + wszystkie dołączone akcesoria)
  2. Odesłać w tej samej formie w jakiej była wysłana (tj. pudełko tych samych rozmiarów lub foliopak o dopasowanym rozmiarze, w którym została odebrana) - nie odpowiadamy za uszkodzenia produktów w wyniku zagnieceń czy otarć w przypadku wysyłki bez zabezpieczających worków/foliopaków w niedopasowanych/niewłaściwych rozmiarem opakowaniach.
  3. Dołączyć uzupełniony formularz zwrotu/reklamacji + priorytetowo rachunek.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl